donderdag 24 mei 2012

Give- away zomerpakket bij 10 volgers

 Het is zomers weer buiten, dat moeten we vieren. Bij de eerste 10 volgers geef ik een fijn zomers pakketje twv ruim 35 euro weg met allerlei heerlijks uit onze webwinkel.
  • Heerlijke kokoslippenbalsem en een summershine shampoo bar van Chagrin Valley.
  • Een ahornblad met vlindersteker en kaarthouder van Grimm's.
  • Wierook en een geurzakje van de Moeders geuren.
  • Heerlijke amberolie en bijenwaszalf van Golden nature products om te proberen.
  • Een porseleinen wierookhouder van Florisens.
  • Een mooie zomerse kaart en een fijn zakje met meer dan 25 edelstenen.
Laat hieronder een reactie achter om mee te kunnen dingen naar dit heerlijke pakket.


15 opmerkingen:

  1. Leuk! Zo kom je wel aan volgers ;).Alleen kan ik nergens meer het volg knopje vinden. Zet je in de leeslijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Blogger was al nooit zo gebruiksvriendelijk, ik kan het ook niet vinden... Haha! Ik zie ook alleen leeslijst toevoegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan dus ook niet zien of ik al 10 volgers heb... Schiet niet op, ik zal een einddatum zetten voor de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die wil ik ook wel winnen!
    Ik heb je aan de leeslijst toegevoegd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik wil je graag volgen (volgknopje mis ik ?). Ik heb je nu maar even gebookmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Volgens mij kom je zo idd aan volgers :-). Ik heb geen blogspot, maar zet je in m'n igoogle.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik geloof dat ik het volgers knopje heb gevonden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan je volgen nu. Zelf niet actief op Blogger, maar altijd leuk om blogjes te volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, blijkbaar snap ik het volgen al niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al was ik op zoek naar een kerststal, dat zomerpakket ziet er ook erg leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kerststalletjes heb ik ook wel, mocht je winnen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk een blog! Ik volg je. Kom je mij ook volgen ;-)

    Ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes! Ik ga ook even in je webshop neuzen...

    BeantwoordenVerwijderen